Strona www.swarzedz.pl

Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn
Informacji Publicznej
-A  /  A+
Wysoki kontrast strony / Zwykly kontrast strony

Oficjalna strona Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu
PL DE EN

935 tys. zł z UE na nasz projekt e-usług

19.07.17

Miło nam poinformować, że 19 lipca 2017 r. władze Gminy Swarzędz podpisały umowę o dofinansowanie projektu pn. „Rozwój elektronicznych usług publicznych poprzez integrację systemów dziedzinowych Gminy Swarzędz" w ramach poddziałania 2.1.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 (WRPO 2014+).

Całkowita wartość projektu: 1 099 999,99 zł

Wkład Gminy Swarzędz: 165 000,00 zł

Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 934 999,99 zł

Cel projektu: rozwinięcie elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno mieszkańców (A2C) jak i przedsiębiorców (A2B) do cyfrowych usług publicznych on-line.

Projekt rozpoczął się w dniu 31 marca 2017 r., a zakończenie jego realizacji planowane jest na 30 czerwca 2018 r. Obecnie przygotowywana jest procedura przetargowa na wyłonienie wykonawcy zintegrowanego systemu informatycznego.

System ten umożliwi załatwianie wielu urzędowych spraw bez przychodzenia do urzędu i wzbogaci katalog e – usług dostępnych dla mieszkańców Gminy Swarzędz.

Za pomocą usług elektronicznych będzie można m.in. regulować zobowiązania podatkowe oraz wypełniać i wysyłać różnego rodzaju deklaracje. System będzie udostępniał m.in. informacje dotyczące nieruchomości i stanu realizowanych spraw związanych z ewidencją podatków i opłat lokalnych.

/js/